Monday, May 3, 2010

kena teg-teg pulak. TAG~ ok

salam.










ahh lagu semangat klik la kalu suka
Malas tul nak naip entry. terima kasih daun keladi pada cik timah ku ♥
Aku ditugaskan untuk membalas TAG beliau. Timah sini. Timah ini sahabat lama since form1 SM Kiblah(A) Perempuan.
ok, kena tag. tapi aku malas nak tag sesapalahh. dah jawab awal~
Berikut adalah steps tag


Arahan2 tuk menjawab tagged ini:
1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same. (XNAK)

nampak ke tak taulah




nasiblahhh gambar tu
my picture for yu kat picture folder from kolej kptm kl
oh tak nampak. ini real.


Disebalik cerita yang berlaku ini. oke, aku terangkan sikit. yang bye-bye berbaju biru. mak cik eda. Norzahidah bt mokhtar. budak room mate sejati aku masa dulu hidup kat kolej bangi untuk diploma business management. Time diploma alhamdulillah banyak memori berjaya dikutip buat pengalaman hidup.


aku memang suka candid pictures time ini untuk lawatan ke kolej headquarters KPTM KL untuk satu course secretary management,tapi minah ni suka sangat bersedia kalo aku candidkan picture. Oke, time lawatan tu aku pegi beramai ngan 3 buah bas Kolej kalo diingat ngan beberapa kelas saje sempat ikut. atas nasihat ustazah Zuraidah kami dipanggil ke lawatan itu sekaligus untuk mengenali kptm kl. Rupanya takdir aku kat situ jugak. Degrreee amik situ plak.

-

berbalik pada gambar yang aku snap err "weyy, tak real lahh". dulu pon memang suka cari bahan amik gambar huhduh2 pahtu bubuh wanted. "anak siapa tertera pada gambar ini yang kehilangan selipar jepon sila dail numbur abang bangla sekian. Aku rindu kamu pulak tetiba eda......

Sesiapa yang ingin berurusan kat mak cik ini sila ke web fesbuk klik ini (zahidah)
Eda kini dah berjaya jadi ahli pekerja kerajaan SPA kat Perak. Lain-lain cerita dalam picture itu sangat memori daun pisanglahh. Aku simpan sekian saja cite nya. Bye dan~





















Ps/ yuna menang awards. GAMBAR YUNA sangat cantik even dia mix match baju shaje. Make up natural pon dah cun sebab Yuna kannn natural beauty



Tahniah


bye-bye. panjang pulak bebel~

3 comments:

Aduka said...

x abes2 ngn yuna..
haih..

bosan10x..

Asfan Ash said...

gmba yuna nampak gemok

dayah said...

korang jeles an.
yuna tetap penyanyi pujaan hati ku~

Pages