Thursday, April 15, 2010

Try nasib. Contest cabutan bertuah Farhan Razak :)


RM50 untuk dimenangi, Join sekarang!


Try nasib. Follow blog FarhanRazak. Katanya baru buat contest. Betulla. Follower baru ke 80. Saya follow. Saya nak cabutan bertuah.
Farhan. Thanks anjurkan Contest. Harap-harap bertuah :DD
Thanks "http://aduka5.blogspot.com/" SEBABtu aku try nasib FarhanRazak contest.
cabutan bertuah pon cabutanlah. sori tak pandai letak link.
Dah cukup la syarat situ. Thanks latip. Saya dah join kontest blog orang. Anda?









End
Ps/ Jauh perjalanan luas pemandangan. Selalu baca buku, penuhkan ilmu di dada. Aku berjaya blogwalking jua. Aku ternotis something happening

Gambaran


Saya suka komik cute & tegar!




Assignment. Kejap lagih aku teruskan assignment. assignment!

2 comments:

Aduka said...

ala.. sebut gak blog aku.. "maluuu.."
kahkahkah!
=P

dayah said...

ye la rindu kat entry baru mu :)

Pages