Tuesday, March 30, 2010

Mengeluh, Dush

Apa tu. Sakit hati sebab entry bertajuk dush. Ada apa kat tajuk entry tu.
haish, oke relax. aku terangkan serba sikit. Kena bahan dekat kelas kat kolej tadi. Mungkin gurauan tapi aku cepat terasa lagi² tengah sakit tekak. Sakit kelaparan.

Masa presentation group project aku ada sketch jawapan some question given yesterday. My group did last minute task to present jawapang dari hasil my own sketch.
Luckily the presenter itu lelaki, abg Penghulu. Member grup project la~
Dia oke walopun nervous sbb nak present kn.
Aku kena tegur, disebabkan tekak gatal, suara tengah sakit. Suara pecah.
Bukan tanda dah baligh la EH.
Aku ditegur kawan² Kolej kenapa suara rock s hari ini.

Jawapan; Sakit tekak!

Harapnya cepat pulih kembali suara ku yang matang dan merdu.
Dush

I got distracted by lelaki yang agak mata keranjang. Sikit sikit nak usha kalo nampak pompuan lawa bila jumpa kat depan mata. Sikit sikit nak tanya kat kita kalo bole nak berkenalan pada pompuan lawa berkenaan yang merupakan antara kawan aku.
Dush

Dekat kelas aku jarang cakap ngan boys. Aku cuma cakap bila perlu time grup work.
Tolong jauhkan aku pada lelaki mata keranjang. Macam nak korek je kat mata si lelaki mata keranjang. Mungkin bukan mata keranjang. Mungkin nakal, lantaklah. sama je.

Banyak esaimen and presentation to do. Tak tahu mana nak mulakan. T__T men fesbuk ar.
Dush

Smlm ai bukak page fesbuk Yuna.
Yuna si cantik.
Yuna si hebat.
Yuna berbakat
Yunalis ZARAI.


Tetiba berangan nak jumpa Yuna lagi kat Ampang Point. Pic ini interesting and superb.

Ps/ Macam terasa nak melempang kan kat diri sendiri jugak ari ni. Entah mengapa banyak mengeluh macam nenek
Benda kecil mengeluh kan dah jadi isu.
Pada Latip, ko buat aku rasa nak demam.
Takpe. Ada hari peghi kelas, Lain hari boleh BALAS.

Latip..smg berjaya jumpa si gadis kecil kembali


Latip(nak sign) :P

4 comments:

Aduka said...

kahkahkah..
perang sudah bermula..
kahkahkah..
ko dgr la nsht dari aku tu ye..
berguna tu beb! haha..

ko nk demam sebab ape?
hek elee..
lps ni bleh jd femes pe..
ko kne ucap trimas kt aku tau?
haha..

erk..
si gadis kecil.. err..
klu jmpa pn xleh buat ape2 la..
huhu..
ko jeles ek?
hahahaha..
=P

- said...

kak dayah! jom join kontest!
hehe

dayah said...

latip: mmm, gerram gak bila asik di soal bnda yg sama. tadek soklan lain ke :D thanks promote. terimaa kasih daun keladi lain kali jgn lupa datg lagi.

demam nak present sok..tringt kat latip dan menyoal kembali,
bila ko nak kawen.........
laa kalo ada brita slnjutny ko dah jumpa gadis kecil tu...aku tumpng hepi

smg berjaya kerja elok2

gadis senyum: tgk mode nk join kontes. kalo xdemam join~

Aduka said...

epi? ntah.. x berharap pn kat si gadis kecil tu.. just teringat jerk..

Pages